Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Μάθε περισσότερα

Τι καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή

Δημοσιεύτηκε από dimitris 08/05/2018 0 Σχόλια

     Κάθε προιόν το οποίο βγαίνει απο τη γραμμή παραγωγής των εργοστασίων, πριν διατεθεί στο εμπόριο συνοδεύεται από μια εγγύηση.

Η εγγύηση του προιόντος αφορά στη σωστή λειτουργία της συσκευής, εφόσον έχει χρησιμοποιηθεί με βάση τις οδηγίες χρήσης που την ακολουθούν.

Τυχόν φθορές που μπορεί να προκύψουν όπως σπασμένα μέρη, χτυπημένα τμήματα γρατζουνιές, κτλ θεωρούνται υπαιτιότητα του καταναλωτή καθώς έχουν άμεση σχέση με την λάθος ή μη ενδεδειγμένη χρήση της συσκευής. Η εγγύηση δεν καλύπτει αναλώσιμα είδη όπως μπαταρίες, φίλτρα, τηλεκοντρολ, wifi, πυρότουβλα κ.α.

    Στην περίπτωση που το προιόν χρειάζεται να εγκατασταθεί από επαγγελματία τεχνικό ( π.χ κλιματιστικό, σόμπα, λέβητας κα), την αποκλειστική ευθύνη εγκατάστασης την έχει ο επαγγελματίας που έχει αναλάβει την τοποθέτηση. Ο κάθε επαγγελματίας τεχνικός σε περίπτωση βλάβης θα πρέπει να είναι σε θέση να προσκομίσει μία έκθεση βλάβης καθώς και την πιστοποίηση που τον καθιστά εξειδικευμένο στην τοποθέτηση της ανάλογης συσκευής, ώστε η εκάστοτε εταιρεία να προβεί στην αποκατάσταση της βλάβης, αν και εφόσον το πρόβλημα προκύπτει από το προϊόν και όχι στους παράγοντες που αναφέρθηκαν παραπάνω.

   Αν η τοποθέτηση την συσκευής τοποθετηθεί από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό, τον αγοραστή ή οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο, η εγγύηση ακυρώνεται αυτόματα.

Τυχόν βλάβες που μπορεί να προκύψουν από εξωγενείς παράγοντες, όπως βροχή, χαλάζι, πτώση τάσης ρεύματος, εξαιρετικά χαμηλές/υψηλές θερμοκρασίες, δεν τις καλύπτει η εγγύηση καθώς δεν είναι υπαιτιότητα του κατασκευαστή.

    Η εγγύηση είναι αυστηρώς προσωπική, αφορά τον αρχικό αγοραστή και δεν μεταβιβάζεται σε τρίτους. Αφορά  το κόστος εργασίας επισκευής και αποκατάστασης λειτουργίας του προιόντος και όχι την επιστροφή χρημάτων. Ο εκτιμώμενος χρόνος αποκατάστασης της βλάβης καθορίζεται από την εκάστοτε εταιρεία,η οποία διατηρεί το δικαίωμα να κρίνει το τόπο, το χρόνο και τον τρόπο επισκευής. Σε περίπτωση που το προιόν πρέπει να σταλεί στο service, το κόστος των μεταφορικών το επιβαρύνεται ο πελάτης.

Γράψτε το σχόλιό σας